Fullt upp!

Det har varit full rulle hala dagen idag. Först ner på stan för att fixa med min brorsas födelsedagspresent(Skriver inte vad det är här än, för han brukar läsa min blogg). Det blir kalas för honom på lördag : ) Längtar redan!
Mötte i alla fall upp min lilla Johänni på stan och käkade lunch tillsammans med henne. Vi snackade så jävla mycket att vi glömde bort tiden. Hon "råkade" nämligen ta två timmars lunch istället för en haha, men jag tror inte att hon fick skäll för det ; ) Det hoppas jag inte i alla fall!
Eftermiddagen spenderades hemma hos Carolin och sen bar det av till maxi för storhandling. Ojoj oj det har varit mycket idag .. och jag som skulle plugga! Japp .. så kan det gå ; P



Min lilla Johanna : )



Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi, de va riiktigt trevligt :D Ser fram emot ditt "kalas" haha!



Jag va också på maxi ikväll... hehe;D



2009-10-01 @ 20:59:49
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0