Jag är sjuk!

Det blev inga fler uppdateringar igår pga. att jag blev dunder förkyld!
Låg i soffan hela dagen med feber och mådde piss. Det är lite bättre idag. Febern är i alla fall borta men näsan och halsen för fortfarande jobbiga ; P
Tänkte att jag skulle lägga in bilderna från min och Carros SPA-kväll i söndags i alla fall, sen ska jag lägga mig i soffan igen ; )




Mumma! Det blev detta + Ben&Jerry´s ; )


Skönt ; )



Det var verkligen en supermysig kväll med den bästa!
Vi satt uppe och snacka gamla minnen tills sent in på natten.
"Oj jag kanske borde åka hem snart!" ; P haha Tack för en underbar kväll min ängel!



Kommentarer
Postat av: Frugan

Tack själv gumman <3

2009-10-13 @ 17:06:38
Postat av: Johanna

KRYA PÅ DIG! <3

2009-10-13 @ 21:21:37
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0