Merci beaucoup!

Idag vaknade jag visst rätt så sent! Men det var så skönt i min varma säng och jag var så trött efter jobbet igår.
Hur som helst tänkte jag berätta en sak som hände på jobbet igår! Jag fick nämligen en present : )
Lilla Anton(kollega) hade köpt en ask merci till mig som "grattis i efterskott" ; P Gissa om jag blev glad!! Och kvällen blev bara bättre för innan vi skulle gå hem inatt så blev vi alla bjudna på cheesburgare haha


Nej nu ska jag väl ta tag i dagen som återstår innan jag ska tillbaka till jobbet igen.
Ett stor tack går i alla fall ut till Anton idag!
Tack, jag blev jätteglad : )





Kommentarer
Postat av: Mini Anton

Lite i efterskott:)



Det roliga är att bilden är exakt som jag sa att den var hahaha.

2009-11-01 @ 04:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0