Så var det

Hallå där mina trogna små bloggläsare ; )

Jag har inte hunnit uppdatera förens nu. Dagen började med att jag mötte upp Carolin nere på stan där vi tog våran första chailatte!! Japp .. ni hörde rätt. Vi har aldrig testat det förut .. och ska jag vara ärlig så var det ingenting för mig! Det var alldeles för sött och sliskigt. Ne tacka vet jag vanlig kaffe latte ; )
Efter stan var det bara till att åka hem och käka, för sen hade jag tid hos frissan, och nu sitter jag här : ) Nyklippt och fräsch hehe

Ni undrar säkert hur filmen var igår också .. och jag gillade den faktiskt trots all kritik den har fått!
Det var ju som sagt samlat material från repetitioner inför This is it! Tycker det är extremt synd att han inte hann göra alla dessa shower för de skulle ha blivit så jävla grymma!
Innan bion började bjöd några dansare från dansverkstan på lite dans också(a la Michael Jackson ofc) : ) Det var en verkligen en trevlig överraskning! Det var helt klart värt pengarna och jag blev absolut inte besviken. Herregud han är ju the king of pop ; P

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och moffa lite choklad ; ) Talk to you later ..


PussPuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0