Stress, stress och lite mera stress

Jaa som ni kanske förstår av rubriken så är det extremt mycket som ska göras just nu. Det ska bakas, kalasas, plugga, shoppas(nödvändigheter) och partas ; )
Jag börjar känna att jag kanske har varit lite av en för generös tidsoptimist när jag planerade allt detta, men nu finns det ingen återvändo ... det är bara att tuta och köra och hoppas på att man överlever åkturen ; )
Nu måste jag kila iväg till hälla för att fixa lite ingredienser till mina sista muffins och lite nödvändigheter till helgen. Önska mig gärna lycka till med allt ... talk to you later


Kommentarer
Postat av: johanna

Det ska nog gå bra:D



Säg till om du behöver hjälp med nåt;) hihi

2009-10-19 @ 11:54:19
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0