Tips från sjuklingen

Vet ni vad jag nästan alltid gör när jag är sjuk?
Jag lägger mig i soffan och kollar på gamla disneyfilmer. Det är det absolut bästa som finns när man är sjuk. Att sätta sig framför alla gamla klassiker och drömma sig bort ; ) Helst med en massa glass också för halsens skull + att man får i sig lite vätska! haha Det gäller att vara positiv!
Idag har det blivit Peter Pan, Bernard och Bianca och snart tänkte jag kolla på skönheten och odjuret : )

Call me crazy .. But I love it!


Varför skynda med att bli vuxen,
när man kan leva i landet ingenstans?




Kommentarer
Postat av: Karin

oh krya på dig så mkt då:D

2009-10-14 @ 19:51:35
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: kusin-micka

Det gör jag med!! Varje gång :D Förrförra gången jag va sjuk blev det Peter pan, hihi! Krya på dig!

2009-10-14 @ 20:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0