Blondinbella på VMA?



... enligt aftonbladet är det sant! Blondinbella ska alltså intervjua kändisarna på röda mattan i New york. Vad tror ni ... kommer det gå bra eller dåligt för henne därborta?
Själv är jag väldigt skeptiskt. Jag hade hellre sett Kenza där om jag ska vara ärlig. Bella verkar vara lite flamsig av sig.
Men det måste vara jäkligt roligt för henne och vi önskar henne såklart lycka till!


Så vad tycker ni om det hela?





Update: Nu har även Bella själv skrivit om sitt sammarbete tillsammans med MTV.
Hon har även fått sin egna blogg på hemsidan precis som Kenza har. Tydligen var jobbet ämnat åt Kenza egentligen, men eftersom hon är sjuk fick blondibella bli hennes ersättare!
Min fråga är dock varför MTV vill ha kändisbloggare som reportrar osv? Förstår det inte riktigt! Är det för att få fler besökare på deras hemsida mtv.se .. eller vadå?


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag tror de är för att få de mer uppmärksammat... Fler besökare osv. Fast håller med dig, tror mer på Kenza (om hon itne blivit sjuk) Hon verkar mer sansad:P Och mer musikintresserad... eller ja!

2009-09-10 @ 22:12:43
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0