Lördag

Nemen hallå : )

Hoppas allt är bra med er. Med mig är det fin fint. Det var ju löning igår vilket resulterade i att jag köpte den där lampan, som jag har nämnt att jag har spanat in tidigare, idag. Köpte den egentligen mest för att brorsa också ville ha den och då blev jag lite arg ; P Kände pressen haha

Men det hela resulterade faktiskt i att han tog den mindre varianten av samma lampa. Jag kommer självklart att lägga upp bilder på den när den är uppe på plats, men det bökar vi nog med imorgon istället. Anyway ..
Efter shoppingrundan med brorsan åkte vi hem till honom med hans saker och drack lite kaffe. Vi hade köpt med oss två muffins som vi delade på(Man vill ju av smaka båda, eller hur?) Gud vad gott det var! Detta kommer jag att leva på länge ; ) Kolla själva



One toffee and marshmallow cupcake. Yummy!


Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Åh, det ser riktigt mumisgt ut!

2009-09-29 @ 18:24:53
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: Sara

De där ser grymt goda ut!

När fyller du?

2009-10-01 @ 15:19:54
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0