En dag på stan

Hallå hallå : )

Nu har jag kommit hem från staden ; P Det blev en riktigt trevlig dag med massa shopping och fika(Daniel åt en spicy också .. jag tittade på haha) Fick med mig lite grejer hem, men det roligaste är att det jag skulle köpa glömde jag bort. Smart där! Jaja det är inte så mycket man kan göra åt saken nu. Får väl springa ner imorgon igen eller ta en tripp till hälla.
Om några timmar blir det i alla fall en liten mini-kräftskiva här hemma. Det kommer över några vänner och det kommer att bjudas på diverse olika tilltugg, bl.a. kräftor. Sen är det bara att röra sig mot arbetet igen .. and I like it ; )


Ett sammets fodral(ser lite klumpigt ut med jeans under ;P) och nya brallor ; )


haha Däniboy testar ett par röda byxor : )


haha fråga inte .. vi är lite mongo av oss


Testade något nytt .. nötkräm i latten!
Det blev rätt gott faktiskt ; P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0