Fyllesnack på jobbet igår

En medelålders man står och hänger vid min bardisk

Mannen: Kärlek det är ju en sjukdom, eller hur?
Jag: Nja .. jag skulle snarare säga att det är en psykos.
Mannen: Ahh ... okej!
(Han är tyst en liten stund)
Mannen: Men vad ska man göra åt det då?

Jag: Ja .. det är väl bara att tacka och ta emot? Har du tur kan du vara hög hela livet.

Mannen: Asså bartenders, ni vet fan vad det handlar om! Ni är ju 100gånger bättre än psykologer.

Jag: Haha det vet jag inte riktigt



Nu ska jag slänga i mig lite mat, sen måste jag springa ner på stan och möta Carro : ) Efter det kallar jobbet igen. Med andra ord .. du och jag får höras imorgon igen! Tills dess .. ta hand om dig

 

PussPuss



Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

suuperfin blogg :)



kolla in dagens låt med Kelly Clarkson :) http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/im-forced-to-fake-a-smile-a-laugh-every-da.html#comment

2009-09-20 @ 13:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0