Hotell BabyBelle

Hallå hallå : )


Tänkte berätta lite om gårdagen. Började ju som sagt med att träffa Carro nere på stan och gick runt lite på kulturnatta. Efter en sväng runt stan bestämde sig Carro för att följa med mig till jobbet, vilket var supertrevligt. Hon och hennes kompis Fredrik hängde vid min bar större delen av kvällen och höll mig sällskap ; )
Hur som helst blev det subway efter stängning och sen fick jag till och med med mig lilla Carolin hem. Vet inte riktigt när vi kom i säng egentligen, men det blev väl någon gång efter 5 skulle jag tro. Sjukt myspys var det i alla fall! tihi

När Carro(eller någon annan för den delen) sover över hemma hos mig gillar jag att gå upp före min/mina gäster och fixa en ordentlig frukost till dem. Sen smyger jag in i rummet och viskar "Frukosten är klar nu!" haha Vet inte varför men jag älskar att laga mat och baka till folk.
Välkommen till hotell Isabelle, Spread some love people
!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0