Kärleksförklaring

Nämen hallå där : )


Jag har faktiskt precis vaknat och det kändes väldigt skönt att få sova ut lite. Tänkte berätta lite om vad som hände på jobbet igår. Jag hjälpte faktiskt till med en kärleksförklaring : D
En kollega till mig var ledig och var därför ute på krogen som gäst med några kompisar(och tjejen han gillar) I fredags hade han bett mig att fixa lite grejer inför den stora kvällen hehe. Så jag kom på idé att köpa en jättefin röd ros och så pysslade jag ihop ett sugrör med ett hjärta på med texten Jag gillar dig!
Jag gömde alla grejer i baren och ungefär vid 1 kom de fram och han köpte en drink till henne. Med drinken kom såklart sugröret och rosen bredvid. Hon blev helt chockad. Det var jätteroligt att se : ) "Åh med gud. Jag vet inte vad jag ska säga. Tack!" haha det var skit gulligt. Nu hoppas vi bara att det går vägarna för min kollega .. ellerhur? För hur gulligt var det inte på en skala?



Love is in the air!! Haha : )



Nu ska jag åka och hälsa på min bror, som också tittade förbi igår : )



Kommentarer
Postat av: Mini Killen

Otroligt coolt av dig att göra detta:) Stort tack:) Jag skrev en liten "dikt" för några dagar sen som handlade om... ja du förstår säkert:)



"You're a whisper in the wind, each day a certain thought.

I wish the time will come, when you'll realize how I fought.

I miss you so much, my heart cries out to you.

I love you my sweetheart, but what can I do.



You're always in motion, always on the go.

I wonder if I ever, will keep up with your flow.

You're a goddess to me, perfect in my eyes.

But that scares me to death, I freeze up like Ice.

A mortal like me, with a divine like you.

A tale for the ages, but it'll never come true."



A thousand thanks are not enough Belle...

2009-09-13 @ 18:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0