Rolig arbetskväll!

Godmorgon : )

Sovit gott? Det hoppas jag!
Igår var det ju som sagt långpasset på jobbet men det gjorde mig absolut ingenting. Älskar mitt jobb och det blir alltid extra roligt när ens vänner tittar förbi. I onsdags fyllde lilla Anna 20år, så partypinglorna var ute och firade : ) Jag gav henne en chokladmuffins med partyparaply och tomtebloss när de kom haha. Det var jättefint, men tog tyvärr inga bilder på det : (
Sammanfattning: Jag hade sjukt roligt igår på jobbet och siktar på att ha lika roligt ikväll igen. Men nu ska jag ner på stan och träffa Daniel : ) Talk to you later ...


PussPuss



The girls : )
Tatiana, Maria, Anna, Jeanette, Carro och Becca!


En trevlig prick ; ) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0