190 timmar!

Hahaha måste bara berätta en sak som hände på jobbet inatt!
Jag och min kollega nekade en kille men han hänger prompt kvar vid bardisken. Efter ett tag ber han om penna och papper. Han kladdar ner någonting och sträcker sedan fram både pennan och pappret och går.
Ni kan aldrig gissa vad det stod?!

"Jag har jobbat 190 timmar den här veckan pga. flygkaoset och askmålnet.
Jag är reseguide i Barcelona. Jag är inte full bara trött!
Testa och jobba 190 timmar själv!!!"



Hahahaha fyfasen vad vi skrattade!
190 timmar? Last time I checked består en vecka av endast av 168 timmar!





På tal om veckor och timmar;
Nu är det bara 2 veckor, 14 dagar eller 339 timmar kvar tills vi åker!
Beroende på hur man ser det ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0