Beslutsångets

Sitter här och har faktiskt börjat med min packningslista nu!
Det är ju bäst av vara ute med sånt i god tid så att man inte glömmer något, speciellt när man ska vara borta ett bra tag! Jag är så ruskigt taggad nu att jag inte vet vart jag sak ta vägen! Veckorna flyger ju förbi ... vi åker fan om snart 3 veckor bara. Kan ni fatta? Åhh va skönt!

Jag behöver dock lite råd i en fråga ... klippa sig eller inte?
Jaa ... det är frågan!

Ska jag kila iväg och toppa mig innan vi åker eller ska jag göra det när jag kommer hem?
Jag skulle faktiskt behöva fräscha till det lite innan vi åker ... men det känns samtidigt lite onödigt då sol och vatten sliter ganska mycket på håret. Plus att jag äntligen kan få upp håret i en liiiiten hästsvans nu ; P STORT plus när det är soligt och varmt ute!

Så vad tycker ni? Ska jag klippa mig innan eller inte? HJÄLP!





Kommentarer
Postat av: johanna

Ett tips fran emn som vet... hahah nej men assa jag klippte mig innan, och det va typ ganska vardelost for det blir sa slitet pa en gang. Och ja, en hastsvans ar GULD om det ar lika varmt som har eller sa! ;) Sen ar det skont att kunna frascha till sig nar man kommer hem... :)

2010-04-15 @ 01:44:11
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: jeanette

vaa :D vart ska du någonstans då ?

2010-04-16 @ 00:34:43
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0