Middagsgäster!

Igår var det tisdagsmys här hemma, matgäster och hela faderullan ; D Jättetrevligt!
Det bjöds på sallad, lasagne och till efterrätt blev det världens godaste fruktsallad. Säger bara thank good for jordgubbar! Finns det något godare och sommrigare?

Brorsan och Erika hade även med sig den nya maraboun; polka! Den var helt ok faktiskt! MEN ... jag hade önskat att polkagrisbitarna hade varit lite större. Nu var det licksom mer som polka-kross i hela chokladen. Njaa ...
Hur som helst ... kvällen var supermysig och jag gick säkert upp nått kilo, but Ohh it was soooooo worth it!



Min lyxiga sallad : )


Brorsan fixar med fruktsalladen!


Mums!





Haha sooo cute!





Kommentarer
Postat av: Erika

Gaaaah, jag typ dreglar av att se fruktsalladen, sååå god! Det där får vi göra om!

2010-04-29 @ 19:24:04
URL: http://erikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0