Jag överlevde i vildmarken!


Japp, jag har nyss kommit hem från en natt i vildmarken.
Jag har sovit i ett tält gjort av bambupinnar och presenning. Jag har frusit och blivit myggbiten ... men jag överlevde!

Ne, skämt åsido ... miniprojektet Ett hus för en natt gick faktiskt över förväntan. Visst jag frös typ arslet av mig inatt och det var sjukt mycket mygg, men det var också fruktansvärt mysigt och roligt. Man kom verkligen närmare sina "ritsalskompisar" och skrattade väldigt mycket på köpet ; )

Nej nu måste jag fixa lite saker här i lägenheten ... men vi hörs!

Ta hand om er ... och varandra <3


PussPuss


Kommentarer
Postat av: charles

ähh prova sova en vecka ute i -20 så kan vi snacka..jag var 11 när jag sov ute i min hemmagjorda iglo för första gången :P

2010-08-27 @ 19:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0