Mitt bland regn och blåst!





Livet flyter verkligen på för mig just nu!
Allting är nytt och spännande och man känner verkligen att man lever.
Vädret får dock gärna bli lite bättre. Det regnar och blåser nästan varje dag, eller som de säger här nere; "Det stänker lite från havet bara!" Vet inte riktigt om jag håller med där. Igår hade jag nämligen oturen att hamna mitt i en störtskur. Fastän att jag sprang till porten(några 100meter) så blev jag dyngsur! Det såg seriöst ut som om jag hade badat med kläderna på. Ojojoj! Det kändes ju inte direkt bättre när man låser upp dörren och får höra "MEN GUD SÅ DU SER UT!" haha




Miniprojekt - Ett hus för en natt






Kommentarer
Postat av: Andrea

Kul att du trivs så bra! :)

Lätt att vi ska ha en hamburgerkväll! Bara att du hör av dig när du kommer upp.

Ha det fortsatt bäst! Hoppas vädret blir bättre, här uppe regnar det då och då men solen skiner ändå och det är varmt. Så det är en bra höst so far!

Puss!!

2010-08-25 @ 06:55:52
Postat av: Ellinor

Vädret är inte så bra här heller.

Längtar oerhört mycket efter dig.

Kom snart hem o hälsa på för en helg

som jag redan vet att du gör. Lääääängtar.

2010-08-25 @ 20:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0