Alice i underlandet!

Igår var vi ju som sagt ner till Stockholm för att kolla på Alice i underlandet!
Självklart såg vi filmen i 3D och jag älskade varje minut av den. Filmen var sådär härligt skruvad och det blev mycket skratt, speciellt åt den tedrickande haren(the march hare) ; P Hahaha jag dör!
Jag måste dock säga att det kunde ha varit liiite mer action i filmen, men annars var det verkligen en underbart härlig rulle!
Jag rekommenderar er verkligen att gå och se den … givetvis i 3D! Jag säger som Daniel "Att inte se den i 3D är filmmissbruk! Man borde kunna bli anmäld för sånt!"



Vi började med att ladda upp på pizza hut!
Två familjepizzor blev det ; )


Biografen var utsmyckad : )
Jag ville ta med kissen hem! Så jäkla söt!


3D-Brillorna på!


The gang och filurerna som presenterade filmen!


Haha busfrön i baksätet på vägen hem ; )

 


Kommentarer
Postat av: rebecca

OMH jag vill också see deeen i 3D. Och vilken chock man fick när du skickade party sms haha, längtar nästab lite. Blir de utan respektive? tänkte på martin och carros kille som bara e här på helgen?

2010-03-08 @ 16:26:56
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/
Postat av: johanna & fanny

sv: haha japp, så hänger Fanny sina trosor:P



Ohhh jag och fanny kollade på den igår! i 3D... Loooved it. Håller med. Storyn kunde de spicead till litegrann. men jag älskar hur den va gjord. Så himla fiiin! och skruvad;)

2010-03-08 @ 21:46:42
URL: http://visomskahittanemo.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Vad häftigt det verkade för er då, orättvist. Vi fick bara skitigt, haha. Men filmen i sig var bra i alla fall, tur det. Och vad kan gå fel med de sexiga 3D-brillorna? ^^



Gillar även dina headerbilder. Du är lite smått lik.. Åh, jag och namn. Har glömt vad hon heter, men skådespelerskan som nyligen dog i sitt hem. Om du vet vem jag menar. :)

2010-03-11 @ 15:26:16
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0