Lördagen!

Fyfasen var lördagen blev lyckad! Jag hade så jäkla roligt och skrattade till och med så att tårarna sprutade mot slutet av kvällen : )

Vi började nere på stan hemma hos Anders som bor i världens lyxigaste tvåvåningslägenhet! Förfesten där blev hur bra som helst eftersom alla var på ett strålande humör och verkligen bjöd på sig själva. Mottot "Det blir vad man gör det till!" följde med genom hela kvällen : )
Runt halv tolv traskade vi iväg till Blue moon och festen kunde fortsätta. Eftersom vi var rätt många splittrades vi såklart lite när vi väl hade kommit in, men jag hade hur kul som helst i alla fall ; D Det hoppas jag att ni andra också hade! haha
Kvällen bjöd på mycket skratt, dans och massa andra härligheter och avslutades subway!

Kan ni förstå att vi spenderade hela 1½ timme inne på subway? Haha vid 03.30(30 minuter efter stängning) tog vi äntligen en taxi hem! ”Vem var det som smula?”

Helt klart den bästa kvällen på länge


Lilla jag och Robin!


Martin och Maria!


Erika och Brorsan : )


Däniboy, jag och Becci!



haha sexy ; P


Erika och jag!


Stackars Erikas arm!




Jake, me and Sam the man ; P


Hahaha the boys!

Mina gulliga kollegor och Jeanette och jag : )

 


Kommentarer
Postat av: rebecca

Aaa de var kul mestadels haha jag e en liten otursfågel ibland haha

2010-03-23 @ 21:03:51
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0