Sommartid!

Hallå där!

Ni har väl inte glömt att ställa fram klockan? ; )
När klockan slog 02.00 igår på jobbet hoppade kassaklockan automatiskt fram till 03.00 ... En timme försvann mitt framför ögonen på mig, bara sådär ; P haha Känns lite konstigt att det fatiskt är sommartid nu när snön fortfarande ligger kvar i drivor. Det kommer ju med största sannolikhet bli en vit påsk också! Ojojoj ... vart är våren?
Fast vet ni vad jag märkte här om dagen .. krokusarna i rabatten håller på att kämpa sig fram : ) Så man kan ju trösta sig med att våren i alla fall ligger på lur!
Nu måste jag röra mig, men ta hand om er .. och varandra!

PussPuss


Krokusar förra året!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0