Jobbigt läge!

Fy fasen vad jobbigt det är att vara en fattig student nu för tiden!
Jag skulle behöva införskaffa mig ett par ny höstskor och en och en annan varm hösttröja(Det är ju så sjukt kallt här nere!), men pengarna bara flyger iväg!
Det går verkligen åt mer pengar än vad man tror på alla möjliga saker; skolmaterial, böcker, mat etc. Och alla pengar som inte går till sådana nödvändigheter går istället till tågbiljetter hem vill västerås med jämna mellanrum. SJ måste fan tjäna miljoner på mig ... okej, kanske inte miljoner, men det känns i alla fall som det.
Men men ... man får väl skatta sig lycklig att man faktiskt fyller år snart : ) 


Bjuder på en bild från förra helgen när jag var hemma i västerås!

Slog två flugor i en smäll på fredagen;
gick på after work på BMB och träffade massa kompisar,
samtidigt som jag hälsade på alla underbara kollegor!



P.S Jag ska verkligen försöka att uppdatera oftrare så att ni vet vad jag pysslar med här borta : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0