Projekt!

Här nere är det verkligen full rulle!
Vi är ungefär halvvägs in på vårt första stora projekt och man börjar verkligen känna pressen nu - Det gäller ju att leverera!
De kommande veckorna kommer nog därför att spenderas i ritsalen vid mitt underbara lilla skrivbord, 09-16 varje vardag! Mitt försök till att uppdatera lite oftare får nog därför läggas på hyllan ett tag. Om inte annat så kommer nog de kommande inläggen bara att bli så kallade skol/projektinlägg. Men vad vet jag .. det kanske är det ni är intresserade utav : )


Här kommer några fina små bilder ... så att ni förstår lite bättre vad jag pysslar med just nu;


Två av skissmodeller i kartong


Det börjar bli allt svårare att se våra skrivbord ; P


it's all about the details!



Kommentarer
Postat av: johanna

Jag tycker det är kul att läsa om och se bilder på vad du gör!!! :D

2010-09-30 @ 11:24:53
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig blogg du har!!!

2010-10-12 @ 20:39:37
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0