Tillbaka?

Hallå där alla trogna BabyBelle-läsare! (Ni som fortfarande klickar er in här med jämna mellanrum)

Idag var jag faktiskt ner på stan en sväng och köpte mig en nätverkskabel, äntligen!
Det trådlösa nätverket har krånglat enda från dag ett här hemma, så nu kanske jag kan komma igång med bloggandet igen? ; ) Jag vet ju att det är många där hemma som innerligt hoppas på det.
Lovar dock inget eftersom mitt schema är fullsmockat och fritiden inte räcker till så mycket mer än att laga mat, fixa hemma och sova. Japp, så ser mitt glamorösa liv ut nu för tiden ; )

Vad har hänt sen sist då?
Jo, jullovet hemma i Västerås var alldeles ... alldeles underbart! Jag riktigt njöt av att umgås med mina nära och kära och njöt kanske extra mycket utav att hoppa in bakom baren igen.
Jag gjorde en ganska stor tenta förra veckan och väntar nervös på resultatet.
När vi ändå pratar om skolan kan jag ju berätta att vi just nu håller på att gå igenom, och lära oss, massa olika datorprogram, AutoCAD bl.a, vilket är sjukt roligt : )









Märker ni föresten att det är ljusare på mornarna nu?
Jag lade verkligen märket till det imorse när jag stod och väntade på vagnen.
Så himla skönt! Man blir ju så jäkla mycket piggare när solen väl kommer igång.

Nej, nu måste jag kila ...

PussPuss






Kommentarer
Postat av: Bettans Matte

Du kan väl lägga ut lite bilder/film på det du har gjort i Cad

2011-01-21 @ 13:55:51
Postat av: johanna

Ohh kul med lite updates!! :D Det verkar som du har det bra. Har du hittat lägenhet i gbg?



Jag kommer dit i april. Lust att ses då? ;)



Vi jobbar med AutoCad här på jobbet ;) om du ville veta haha.



Ha det superbra. Pusspusss

2011-01-26 @ 16:40:03
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0