Liseberg


Det har som sagt hänt en massa skojigt de senaste veckorna, om man bortser från inbrottet i Bettan.
Tänkte börja med att visa er några bilder från när min bror och Carro hälsade på mig och vi tog en heldag på Liseberg.
Jag borde egentligen ha fått en stor fet medalj för att jag ställde upp och åkte det mesta med dem. Ni som känner mig vet att jag fullkomligt haaaatar karuseller, riktig dödsångest.
Jag gillar dock vattenattraktionerna väldigt mycket, colorado och flumeride. På något sätt är det väldigt roligt att få sig en kalldusch. Jag tror att vi åkte colorado 3-4 gånger och flumeride säkert en 5-6 gånger haha : )

Varning för bildbomb ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0