På tal om att känna någon innan och utan ...

Telefonsamtal mellan mig och Carolin alldeles nyss:



Carro: Vad ska jag ta med mig för typ av kläder? Ska vi ut på krogen eller nått?

Jag: Jag vet inte. Det är ju du som kommer och hälsar på, så du får ju välja vad du vill göra.

Carro: Jaha okej? ...

Jag: Okej då! Jag har faktiskt gjort ett schema för hela helgen, men jag tänker inte avslöja någonting förens du kommer hit!!

Carro: HAHAHAHA jag visste väl det. "du får ju välja vad du vill göra" lät inte direkt som dig! HAHA

Jag: HAHA Ne, jag vet! Men det är som sagt bara ett förslag .... du får säga till vad du tycker om det imorgon.

Carro: Fast egentligen inte ellerhur?

Jag: Ne okej, kanske inte

Båda: hahaha



Åhh va roligt det ska bli : ) Inte alls långt kvar nu ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0