Den senaste veckan!

Tänkte att jag skulle uppdatera er lite om allt roligt som har hänt de senaste dagarna.

Till att börja med har jag varit på studieresa tillsammans med mina klasskamrater i Köpenhamn. Sen kom mina föräldrar och hälsade på över valborgs helgen, och då kollade vi bl.a. på Chalmers cortégen.
Jag har även haft min sista slutkritik för detta läsår(vilken gick bra), igår gjorde jag och Annie klart vårat ca 30 sidor långa konstruktionsarbete, och idag hade vi våran "brotävling" i skolan(konsten att bära en punktlast).

Det har med andra ord varit full rulle de senaste dagarna och nu börjar det äntligen kännas att sommaren är nära, vilket känns väldigt, väldigt skönt.

Varning för bildbomb!

KÖPENHAMN!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VALBORG!



 

 

 

 

 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0