Glöggmyset

Hallå Hallå!

Det är full rulle som vanligt, men jag tänkte ändå att jag skulle dela med mig av de få bilder som togs i söndags när det var glöggmys här hemma : )
När gänget hade anlänt började vi med välkomstglögg och pepparkakor som serverades med olika sorters ostar. Varmrätten bestod av hederlig risgrynsgröt med socker och kanel. Sen vankades det mer pepparkakor och glögg till efterrätt, och kvällen avslutades med polkagrisglass : )
Kvällen blev hur mysigt och hur lyckat som helst. Jag har verkligen fina vänner!



Glöggen gick i blossas tecken ; ) Arabica och Äpple
Arabica var dock lite av en besvikelse då kaffesmaken knappt kom fram.

Dukat och klart!

Viktoria och Emelie : )





Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud va mysigt! Jag har inte testat nya glöggen än, gick den att dricka i alla fall? ;)



Sv: Tackar tackar :D

2011-11-24 @ 09:27:26
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0