Studieresa!

Hej Hopp!

Tänkte jag skulle dela med mig av några bilder från studieresan vi var på i onsdags.
Vi åkte först till Danmark och Louisiana. Efteråt bar det av till Malmö och BO01.
Jag låter bilderna tala ...


Vi gör entré!

Utställningen vi besökte heter Living!


Emelie och jag


Bilder från Burning man


Utställningen börjar med drömmen


Miniversion av Sou Fujimotos Final Wooden House

i
Inne i "kojan"







Skapa staden, IKEA-tänk


Jättekomplex tänkt på manhattan


Modell 1:50




Haha : )


Obligatoriska Torso-bilden ; P


Bo01




Hanteringen av dagvattnet är lite speciellt i detta område


... de mynnar ut i "Kanalen" eller dammar av olika slag





Avslutar med oss två vid torsos fot : )






Kommentarer
Postat av: Andrea

yeah burning man! ångrar lite att jag inte åkte dit i år... men nästa år kanske det blir av! Åh Malmö är så fint! :) verkar vart en kul resa!

2011-09-24 @ 22:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0