Ingen rast och ingen ro

Sitter här hemma med en kopp kaffe i handen och försöker få ner alla tankar kring mitt projektet på papper men verkar har drabbats av text-torka! Eftersom jag har lovat både den ena och den andra att verkligen försöka blogga lite oftare så tänkte jag slänga iväg ett inlägg nu när jag ändå inte klarar av att skriva vettigare saker ; ) haha

Valborg är runt hörnet, men det blir nog inte så mycket roligare saker än skolarbete då eftersom projektet ska vara inne den 3:de. Men men ... nu är det faktiskt inte långt kvar till sommaren och vår kommande Rom-resa. Det ska bli jäkligt roligt faktiskt och jag känner mig mer och mer taggad för varje dag som går.


På tal om resor ... här kommer några kort från Norge : ) Enjoy!

 



Viktoria, Emelie och jag. Första stoppet tidigt på morgonen : )

På väg upp för operan

Jag och Emelie på Operans topp

Emelie och jag

Vackert, vackert!

Inne i operan

Lunch-häng i solskenet : )

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0