Chokladmuffins

Ojojoj BagarBelle is on a roll ; )
Slängde ihop några chokladmuffins när jag kom hem från Carro idag. Fyllde smeten med hasselnötter också som en liten extra touch!
Frågan är bara vad jag ska toppa dem med? Ska jag ens ha någon topping? Det är frågan!
Jag ska strax åka till maxi för att storhandla. Får väl se om jag inspireras till någon topping där.



Vad tycker ni .. Topping eller inte?


UPDATE;
Japp .. jag köpte lite choklad på maxi. Toppade även med krossade hasselnötter och varsin "cappuccino boll" (Finns bland naturgodiset i affären)


haha fint va? ; )

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Dom blir ju så fina med topping och så är dom säkert godare då också :p

2009-09-17 @ 16:13:29
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0